Wednesday, June 26, 2013

Tahukan anda ?

Assalamualaikum..
disebabkan dah lama aku tak update blog yang sudah ditinggal abad lamanya. haha (bohong kuat) rasa baru bulan-bulan dan boleh dikatakan dekat setahun.. Entah lorr.. haha

aku malas nak cakap banyak just nak share pic yang aku rasa aku patut kongsi dengan orang. Sharing is caring right..



Hah lepas nie amalkan air putih selalu ok. Aku pun dulu malas gak nak minum air masak. Sampai mama aku ni dok pong pang pong pang berleter sana sini cakap nak sakit ka bila hang tua nanti apa la. haha
Tapi tuh la kalau dah nama ketegaq hang cakap p la macam mana pun dok still jadi macam tuh jugak kan.

And  now, aku dah sedar air putih amat baik untuk kesihatatan kita sebab dia boleh membuang toksin2 dalam badan kita.. Lagi satu yang mana dok amik supplement tuh amalkan minum air masak banyak2 jangan dok p minum air manis2 or berkarbonat sebab air-air nie la yang serap ubat tuh so lambat la bila nak dapat effect kulit yang comel bila dok makan ubat mahal-mahal tapi kesan lambat, nak cepat amalkan air putih ye kawan-kawan...

ok lah bubyee .. Nanti kalau ada benda yang aku rasa aku patut kongsi aku kongsi dengan korang ok.. zassss...

No comments:

Post a Comment