Sunday, April 3, 2011

Seharian Bersama temanku !

 assalamualaikum semuaaaa ^_^

huh letihnya hari nie pergi temuduga nurse ! opss pembetulan saya hanya pergi teman kawan saya sahaja.
saya xminat nurse2 nie kang mati semua pesakit nanti . haha

act aku amik gambar penceramah nie senyap2 .haha pe dia cakap pon xtau .BOSAN WEY!

ok gambar kt atas tuh ialah penceramah untuk kolej sime darby . tahu x ?
erm xtau p cri dalam internet . huhu .

eh2 korang best x jadi nurse nie ? aduh fiqa takut arr .. huhu

ok selepas p temuduga untuk kolej sime darby tuh pe lagi melencong kot len dulu r sebelum balik rumah ..haha
aku dengan kawan2 aku pergi megamall pacific dekat2 nak pi penang la k ..

kami pergi makan perghh berdarah beb aku cuma makan nasi ayam dengan air milo yang sekali minum sahaja
dekat2 Rm10.00 ! wey gila kot . kot kulim x macam tuh . rugi2 . haha


*Perghhh ! Nampak2 ? tuh la nasi yang kedarah duit tuh . haha dah lapaq hemtam ja la


ok selepas makan kami p la jalan2 ! perghh aku nie kan ley tengok barangg yang cun2 ! satgi
semua benda aku nak beli kalu boleh kedai2 dia aku nak angkut bawa balik . haha



orang lain pergi mall pakai baju biasa saja ! kami p pakai baju kurung sampai kak kedai tuh tanya la
pergi mana pakai baju kurung nie ! hehe .. pergi kenduriii ! haha ..


n selepas tuh singgah kedai kasut .singgah sahaja xbeli pon p masuk tangkap gambar keluar la . haha

actually kan masa kami dok dekat kerusi nie ada orang nak duduk urut jugak tapi kami wat keras xmow mangkit n dia pon tengok kami ja ..haha ! peduli pa janji lega lengah badan aku . haha




ok sampai takat nie je la saya cita ye nanti2 saya saya update lagi k . cita best2 ! haha

tata koranggg ^_^

No comments:

Post a Comment