Friday, November 5, 2010

aku , mama , n moto melelong ! !

hello blogger !
selamat berjumpa kembali . yeaa .
tudiaaa fiqa awat yang over sangat nie !
dok buat serupa artis boleh . . huhu
actually lama gak la fiqa xupdate blog nie ..
adoii besa la kawan2 exam semakin dekat .
lagi berapa hari jea nak raya haji ! eh2 clap nak periksa . .
fiqa boley tak stop fikir pasal raya. oh tak boleh2 . haha
korang tengok aku nie , nak dekat exam pon ngada2 nak pikir raya kan ?huhu
adoii . macam2.
ok hari ini ak nak cerita korang pasal aku and mama aku . huhu

bermula sesuatu cerita . . .

along : mamaaa ! hari ini mama janji nak bawa along p beli apa ?
mama : ermm sibuk laa ..
along : xdak la , mama dah janji nak g beli alat make-up yang along kata tuh ! ( haha ,mst korang kata aku nie gila kan ?so xheran la ak memang suka make-up pon .lala)
mama : ok siap cepat !

aku pon p la bersiap . pakai ala kadar ja . macam mama aku . dia xsuka pakai lawa2!
korang nak tau ranggi tak ranggi mama aku ! dia penah cakap !
kita try p butik mahal2 tapi pakai buruk2 ja . haha lawak an ?
satgi mesti orang kat butik ingat ada duit ka dia nie nak beli baju kat butik !tengok pakaian sudahla.kan2?
huhu tapi mama aku biasa larr dia suka buat ikut suka dia ja !
tp betul juga mama buat cam tuh . kadang2 butik nie nak layan pilih orang yang pakai ala2 datin je.
ala2 datin la sangat . grr xkuasa nyah ! haha.

ok berbalik pada cerita .

mama : along bawa moto . mama malas la
along : xmau la ! mama la bawa moto ! along xlarat dah nak bawa moto ( korang aku ada lesen k .P lg tuh..tudiaa tgjk2 galak noh nak bagi tau . haha )
mama: ok larrr..
along : yes . hehe ^_^

ok semasa dok atas motor aku keja gelak ja korang nak tau !
mama aku nie dia nie xla pendek sangat . tp memang pendek ! . eh2 macam mana tuh .huhu
mama aku kan kaki xsampai so bila bawa motor keja melelong ja .
haha . aku yang dok atas motor xlarat gelak larr . motor kami melelong ja ! adoi . mama2
lain kali biar along bawa la motor ! senang cikit . huhu.
tapi mama kata aku bawa loklaq ! haha (ada faham ka maksud loklaq)huhu
mama kata aku bawa laju . ! huhu
biasa la bawa laju an . bawu bestt . gempak . haha
(fiqa t bila dah ko xcdent baru tau ! huwaaa , xnak2 . ok t saya bawa pelan2 yea . huhu )

ok kami pon sampai la di tempat alat beli make-up tuh !huhu
pergi masuk kedai tuh , belek2 buku ,pas tuh pilih apa semua ,
apalagi ? balik larrr
nak jadi cerita . masa balik nie pon mama aku bawa juga motor. huhu
haha sampai la dekat satu traficlight tuh ! ada motor nie nak potong kami !
tapi dok mai himpit kami ! adoii kawan ko xtau ke mama aku dah la pemandu berhemah !\
dah la mama aku bawa motor melelong nasib baik xlanggar . menjerit jugak la aku ! nasib2
Allah selamakan fiqa ! allah selamatkn fiqa ! hehe . aminn .

sampai sini je cerita aku kali nie yang aku nak kongsi ngan korang !

P/s : len kali nak naik motor kasi orang yang kaki panjang n pandai imbang kan badan bawa ok ! haha

No comments:

Post a Comment