Friday, February 10, 2012

Jalan - Jalan Di Hujung Minggu

Haii semuaa ! aiyooo .. dah lama aku tak upadate blog kan ?? sory so soryy bagi yang sesiapa yang selalu datang ke blog aku tuh ! aku ucapkan terima kasih banyak2 ye walaupun aku jarang update.

okey nie aku nak update semalam aku keluar dengan roomate aku g jalan KUALA TERENGGANU .. yeaaa ! dah lama tak keluar sama-sama kan ! semua pakat busy dengan kuliah la assignment la .. dah tuh kalau hujung minggu semua pakat balik rumah .. ak seorang je yang jauh nun diutara mai berantau dekat negeri pantai timur nie. So kena la terima dengan redo walaupun rindu kat rumah ..

Ok sebeleum pergi puas jugak la bergaduh pagi2 buta ! haha .. biasa la kalau dah nama kawan kalau tak gaduh ada saje laa .. haha ! ok pukul 9.00 aku dengan Mimi pergi boh minyak dulu sebelum gerak ke KT . Yelaa kami sewa kereta je laa kan mana mampu nak ada kereta sendiri lagi .

Okey for the first timeeee ! Aku drive dekat Terangganu nie sebelum nie kat Kedah je aku drive. Kalu abah aku tau mesti hingar punyaa .. mesti risau tak dak dah . haha .. tapi alhamdullillah semuanya selamat dari kami pergii sampai balik kolej balik .. tapi tapiii .. ada jugak masalahh . kang aku cita japgi k .. layan gambar dulu la walaupun tak lawa tara mana orang kata . hahaha


Selepas tu Mimi plak drive . gilir - gilir la kan jauh tuh dari setiu nak ke Kuala Terangganu .. huhu




tengah otw nak ke Kuala Terangganu la nie .. fuhh dengan panasnyaa .. Alahaii ...


okeyyy korang nak tau apa aku tengah wat tuhh ?? hah time tuhh kereta rosakkk .. tiba2 dia berasapp korang tauu ! perghh gelabah kami semua ! apa lagi berenti tepi jalann laaa .. nasib baik masa berhenti kereta tuh ada abang nie baik nak tolong .. dia la yang tolong tengokkan kereta kami .. sambil tunggu kereta sejuk sikit kami lepak tepi jalan dulu amik angin .. hei macam2 tol . haha ...


semua muka kepanasan tapi mampu lagi nak bergambar ! haha .. bergambar kan pentingg !

Okey selepas kereta dah okey ! kami pergi ke pusat bandar jalan2 shopping pe semua ! haha .. perghh dengan jalan sibuk .. gementar tol aku nak membawa sebab jalan kat bandar kawan2 suh aku drive ..

sebelum tuh kami pergi Mydin Mall Kuala Terangganu .. sebab Mimi nak beli handphone baru . huhu syok la tuh mimi .. kami pergi makan dulu and lepas tuh baru pergi karoake .. yeayyyy ! lame gilerr bro aku tak karoake..


okey nie Mira dengan Mahira . Aku malas nak letak gambar banyak2 dekat karoake tuh ..haha .. sempit la katakan bilik dia .. payah nak bergambar ..

ok selepas karoake kami jalan2 dulu kat Mydin Mall and then pergi lepak pantaii la .. haha .. mana lagi kat Terengganu kalau tak lepak pantai kan ? Negeri pantai timur mesti la kaya dengan pantai jaa .. huhu . Ok kami pergi ke Pantai Batu Buruk .. nama je buruk tau tapi pantai dia cantik sangatt ! hehe ..









Okeyy ! hari pun dah nak petang ! kami pun bertolak balik kolej laa .. takot nak drive malam2 sebab jalan nak otw ke kolej hutan jee .. dah la kereta pun wat hal . haha .. k la sampai sini dulu aku update ye cerita kali nie .

tata semua :) 

3 comments:

  1. ni yang tak reti ni kalau kereta buat hal. hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tau tak pa awak . saya pun dah mengelabah dah msa bwa kereta tuh dh la berasap dok pkir kalu meletup xpsai ja . haha :P

      Delete
  2. chomey la muka abg nk repair keta tuhh.. haha !

    ReplyDelete