Friday, August 5, 2011

Honeymoon At Cameron Highland


assalamualaikum ! wahhh lama gila aku xupdate blog nie sampai nak jadi sarang hantu dah !
eh2 ada ka hantu bulan puasa nie ? haha
first skali aku nak ucap selamat menyambut bulan ramadan ke pada semua pembaca blog aku .
terima kasih kepada sesiapa yang sudi menjenguk2 blog aku nie yea ...

ok actually bulan lepas aku ada pergi honeymoon dekat cameron highland .
amboii awal gila kan aku honeymoon walaupun xkawen lagi . haha
walaupun dah lama aku tetap nak update jugak . peduli apa aku . haha

macam2 macam tempat jugak la aku melawat ..
actually best jugak la sebab dapat jalan dengan kawan2 baru aku nie ..
diorang nie semua kawan2 kolej aku roomate aku yang aku sayang sangat2 :P
 

(oh lupa nak gitau nie minah saleh aku jumpa dekat sana, dia sapa aku dulu. so aku pun cakap la dengan dia)

the most place that i like at cameron highland is "ladang teh " serius ar aku cakap bila g tempat tuh asa tenang ja
segala pikiran nie lapang je bila tengok pemandangan segar2 nie . hehe !
korang bila ada masa pergi la
bercuti dekat situ tambah2 honeymoon dengan kawan2 mesti lagi best dari pakwe kot. haha

(time nie kabus la .. so xnmpak sangat . hehe)

selain itu ! ada jugak la aku g dekat butterfly farm dengan cactus ! serius wey ! cantik tempat tuh .. aku suka sangat2 . hehe ...

lepas tuh pada sebelah petang kami pergi pasar malam dekat cameron highland tuh ! aku lupa la pasar
malam apa ! tapi yang penting pasar malam tuh best dia jual macam2 teddy bear bunga ros la . murah2 lagi . hehe.. dapat makan strawberi cokelat lagi . nyummmmyyy ! hehe

yang nie abang badut ! dia tengah keja tiup belon waktu nie . tapi disebabkan aku
dengan mira terpesona dengan wajah diorang kami mengajak dia mengambil gambar di tengah2
pasar malam sampai orang tengok kami . haha

okey ada banyak lagi nie tempat nak cita nie . kita sambung lagi yuk ! haha .. keesokan harinya ! kami pergi mna yerk ? jap aku nk ingat balik . hah kami p ladang rose . hah jom check up my pic . hehe




   tempat nie paling cantik seyes aku cakap ! tempat bila kita duduk boley tengok semua pemandangan
sebab tempat nie duduk dekat posisi yang tinggi ! haha ! tengok2 kalau g dengan kawan xsah xwat aksi gila . yuhuu ! hehe

ok last skali sebelum balik kami pergi ladang strawaberi ! wahhh tinggi jugak tempat dia .. kalau cm nie tiap2 hari jalan kak cameron highland jangan terkejut pasaipa balik rumah turun 10kg ! haha ...

ais krim nie sedap sangat2 ! seyes xmuhong k ! harga dia xmahal pun just RM6 je ..




ok lah setakat ini dulu je entry aku kali ini ! nanti ada masa ak update cita best2 lagi ok .
janji ! korang selamat berpuasa tau ! puasa bagi abes ye namow monteng2 ! duit raya nanti bila dapat share ngan fiqa ok .. hehe tata ^_^



No comments:

Post a Comment