Friday, January 14, 2011

awak first love saya ! tapi ...... saya benci awak... (part 3 )


setelah fikir memikir ! hmm . .
yes awak ! saya terimaaa . . hehe ! saya nak kapel ngn awak . .
gila kott xtrima dah la saya sygg awak . .hehe . .
kita kan saling mencintaii an awak . haha . .
tergatai lebey plak saya . . .
awak2 ! eee geram la ngn awak . . awak caring gilerr .. huhulain ye cara awak masa kita kawan n selepas kita kapel ..awak selalu ja amik berat pasal saya . .
saya sayang awak sangat2 tauuuu . . .
awak2 ! awak ingat x lagi first time awak ajak jumpa saya ?
aiceceh ! wat cam pertama kali plak jumpa . .padahal berkurun dah jumpa
tiap hari lagituh ! sampai xlarat nk tengok muka . hahaha
eh2 korang ! first date lorr . faham la sat . haha . .
ok saya ajak kawan saya jumpa awak . .
aiceceh tapi xbest mana pon ! kita cuma g ronda2 jaa . .huhu
tapi bagi saya sweet sangat an awak . .
selama saya kawan ngn awak saya x terpenah pikir nak jalan dua ngn awak . . .
gila kot nak jalan dua ngn awak , pantang jumpa ja macam anjing ngn kucing . haha
awakk.. awak da bg saya gelang kn ! gelang kayu berbentuk love !
awak ingat x lagi ? gelang tuh saya suka sangat2 awak . .
saya simpan awak ! thnx ye awak . . saya sayang awak sangat2 . hehe . .
awak kata pemberian awak tuh xseberapa sangat tapi bagi saya amat bermakna buat saya awak . hehe


lepas kita kapel ! ehem2 ! balik sekolah n p sekolah yang best . hehe
kita selalu g dua orang an kan awak . .
kita kayuh basikal dua2 ! waaa romantik an awak . .
haha biasa la form 2 , g nek basikal laa . .
awak selalu teman saya balik sekolah nak pergi sekolah pun cam tuh jugak
awak mesti tunggu saya ! awakk trima kasih k awak . . awak buat saya sayang awak sangat2 !. .
awak ingat kadang2 kita selalu main lumba2 ! sapa kayuh cepat dia menang ! hahah . .
lawak an time tuh awak . . tapi ia adalah kenangan yang saya x kan lupa la awak ! saya ingat tauu . .
lepas tuh an awak semua orang tau kita kapel malu gila awak . .
ye la awak ! mana nak letak muka brutal saya nie . .
dulu saya ajin gaduh ngn awak ! tapi awak wt slumber ja nohh . .ee geram2 . .
tunggu awak saya luku awak nanti . haha

awak2 ! awak ingat x lagi masa kita ada perkhemahan kawad kat sekolah ?
awak ingat x awak ?
awak tau awak saya tunggu awak mana la awak nie janji nak datang sekolah awal !
kita pon ada latihan kawad g berapa hari ja nak kawad ! . .
saya tunggu punya tunggu awak x datang pon . .
saya mesej awak . . awak xbalas ! haishh dalam hati dok pikir . .
sai pa awak xblas msej nie . . sebelum nie awak xpenah macam tuh pon . . .
saya nak kawad pon xley tumpu tau awak . .
lepas abes kawad ! time rehat ! elok nak g makan !
tengok2 ada kawan awak gitau kata awak xcdent ! . . .
awakkk ! ya Allah dalam hati tuhan saja yang tahu awakk . .
betapa saya risaunya awakk . . saya nanges awakk .. takot jadi apa2 kat awak . .
tapi lepas tuh awak kol kata awk xdak pa2 cuma kaki awak ja terok sikit dengan tangan . .
lega tol dengan suara awak . . saya sayang awak ! . .
esok abes kawad saya tros kol mama saya kata nak g tengok awak !
saya gitau nak g tengok kawan ja takot kantoii r . haha . .
saya ajak2 kawan2 saya g tengok awak . . .
lepas sampai ja hospital ! sedey la tengok awak . . asa cm nak nanges jaa . .
tapi naseb baik ! ada family awak n mama saya n kawan2 kita . .
tidak saya nanges dah ! tapi satg awak kata asal budak BRUTAL nanges plak . .
awak tuh kan ley wpon kita kapel tapi kita tetap gak gaduh2 cam kawan dulu . haha . .
its okay saya memang brutal pon awak ! tapi dalam brutal saya ada manja n ayu gituh . .
wakaka . . geli ketiak btol dengar pengakuan saya kan awak . . .

tapi an an kita bwu rancang nak pakai baju krs sama2 an adoii . .
xdpt la juga nak snap2 pic ngn awak pakai bju krs . huh !
tapi seronok la awak bila kita dapat kenaikan pangkat sma2 ! hehe . .
semua org kata ketua kapel krs . hahaha . . biasa la tuh an . .

awakk ! saya ingat g bila tem mesej ! hehe . . kalau malam ja . .
awak mesti anta msg kt saya " sayang tengok bulan x malam nie "?
hehe lepas anta tuh saya tros kuaq umah tengok . . 
bila tem bulan mengambang ja . . cantik la awak . . 
hehe mcam cita dalam novel kan dlu sebelum kapel ngn awak sy nak tgk bulan cm tuh ,

biasa la awak saya ni kn suka berangan . haha . .
awak selalu kata bulan cantik cm saya ! haha lawak r awak nie . . .
sebenarnya nak kata bulat cm saya kan . . elehh mcm saya xtahu awak tuh . huhu
awak ingat x lg mesej saya anta cam gini kat awak . .
"biarkan bulan tersenyum melihat engkau menjadi milikku "
ingat x awak.. tgk2 brutal2 saya pon ada jiwang gtau, dalam hati ada taman beb . haha. . . 
awak2 ! awak janji tau ingat mesej saya tuh sampai bila2 . . 
sayang awak tau dak . . huhu

awak2 ! hehe banyak kn kita dok awak2 ! ala xpala saya nak ingat balik tentang kita awakkk . .
hehe awak2 ! awak ingat x lagi masa abes pmr ?
teacher buat rombongan g genting highland saya ajak awak pegi .
tapi awak kata tengok dulu . . .
hmm saya pon majuk ngn awak ,tgk2 esok tuh awak gitau . .
nanti kita g rombongan sekolah yang genting highland tuh tau ..
waa ! melompat la saya bila awak nak pergi sama . . hehe . .

hah awak ! awak ingat g masa kat sana ? waa . . best kn awak . .
hehe ! dh la dapat kua ngn kwan2 kelas ngn awak lagi . best la . . .
saya ingat g masa atas bas ! awak btol2 amik berat psai saya kan . .
saya nie jenis "mabuk bas,kereta n so on la" hehe , bila naik bas ja mesti pening . grrr  . . 
bila nak hilang penyakit nie pon xtau la . .
tapi dalam bas kita x dok dekat kami geng perempuan semua dok blakang . haha
laki dok depan. awak mesej saya awak cakap saya ok x ?
saya cakap saya ok ja . waaa caring la awak . . suka2 . hehe . . .
masa sampai kat genting , awak la yang angkat beg saya apa semua . .
thnx na awak . saya gembira dapat mengenali awak . . .

awak2 ingat g x sana  ! best la saya ajak awak naik



benda alah nie ! awak cakap awak xnak . . awak gayat ! haha . .
apa la awak nie xbrutal lansung ! saya pon xnek r tgk kwan kita dk bratur nk msuk
dah tinggal saya ja . . jadi tengok dari bawah la . . 
haha gila tol takut ja tengok benda alah tuh !. .
tapi best kn awak ! lepas tuh kita jalan2 ngn kawan kita g kot tempat dinasour tuh . huhu
awak ingat g x masa msuk rumah sajli ! waa best gila kan . . hehe
suka la saya time tuh , haha kita main baling2 ais dengan kawan2 kita..
bila lagi ye awak kita nak datang sini lagi ? lepas kawen yerk awak ? haha .
tudiaa gatai nak mampoii an saya . hahahaha . .
tapi awak ! saya xley sejuk n xley jalan lama2 ! nie slah stu kelemhan saya ..
dari kecik saya xley sejuk sangat n jalan lama2 ! mesti kaki saya sakit . .
saya nangis masa tuh coz sakit kaki sangat ! sya xbwa ubat saya . . .
tapi awak yang dok pujuk saya n kawan2 kita ! tq yea awk . . saya syg awak . .
saya tengok awak risau je masa saya nanges tuh . .
awak mmg caring sgt dgn saya ,awak la yg pimpin saya jalan . . . :)

awak2 ! awak ingat g x masa dekat genting ? awak suruh sya tunggu kat stu tempat ?
awak kata tunggu kejap nnti awak datang balik dekat saya . .
saya tunggu punya tunggu mana awak nie . .
tiba2 awak datang , kata awak lambat coz beli sesuatu dekat saya . .
awak beli kan saya rantaiiii ! awak saya sukaaaaa . . . i love u awak . .
cantik rantai tuh la awak . . .
awak beli rantai tuh sempena anniversary kita yg pertma . hehe . .suka2
saya pakai rntai tuh saya xbuang sebelum tido je mesti belek2 rantai tuh . hehe . .
semua kenangan kat genting bersama awak dengan kawan2 kita saya xkan lupa awak . .



p/s : hmm tunggu episod last yeee . hehe . .






4 comments:

  1. kenangan hnya tinggal kenangan.. sabar..
    :))

    ReplyDelete
  2. nadya : hehe thnx nadya sbb sudia luangkn masa untuk mmbca :)

    ReplyDelete