Sunday, December 19, 2010

grafik VS spm ! ^_____^

horayyyy ! haha !opss . sori2 .
hye guys ! assalamualaikum ! hehe . . tergelojoh plak td
x la bukan apa ! happy sangat ! spm dh abes ! haha ..
smua bju2 sekolah aku alien amik pkai ! dya nk p sek plak . haha
buku sek pon sma ! alien amik . haha
arinie 20 ari bulan ! saya nikah kan engkau dengan !opss . haha
bukan2, ari telah tamat temph status saya sebagai budak sekolah . haha

hah ! korang mesti tanya an apa kena mengena grafik tuh ?
hah hari nie last paper aku grafik berkomputer . .
hamboihh ! mak engko ! gila bapak ley tahan soalan dia nyah oii . .
haha ! korang mesti nak tau an aku jawab cam na ?huhu
ok2 aku jawab ok ! first2 buka soalann . . perghhh ! bersinar biji mata
haha sebab soalan dya sempoii ! mmbuatkn aku perah otak seperti jus limau yg korang
minum kat kedai mak kiah tuh , haha
btw so far so good la ! insyaallah . evrything will be fine , aminnn .
korang doa kan aku ok ! hope aku nya gb dapat ok ! aku nak A , zxpon A- , xponnnnnn A+ . hehe
aku nak jadi graphic designer ! that my ambition . . huuu
t lau korang kawen aku ley jadi graphic designer korang . huhu

dewan periksa ! huhu ! selamat tinggal dewan ! i will miss u . haha 

bergambar selepas tamat exam 

siapa yang hilang kalau anda tahu ? haha

rahman and aku ! dya nie kwan baik aku ok !
rahman t dah msuk u ! jmpa kwn baru jgn lupa aku tauu ! haha . .

posing dulu yukk . ahaha ^__^


muahaha ! lwa dak ? nie la autograf artis yg x diiktiraf , kah2 
wey ampa ! haha aku rindu otak gila mereng ampa wey
5mpv 2010 paling bestt !

waa ! asa nak nges la plak ! huhu ! t mst rindu sek !
lepas nie xley wat gila2 dah kat sek ! xley kacau cikgu dah
xley makan2 dengan cikgu dalam bilik seni dah. .
xley nak masuk bilik grafik dah ! yg penting xley o9 dah.,huhu
spa yg dok pc aku tuh ! jaga elok2 tau !
kak fiqa duduk xpenah ada virus lagi ok . . korang jangan gatai2 bg pc tuh ada virus gila ngok2 ok 
pc 19 ok ! remember that ! huhu
spa yang amik grafik tahun depan belajaq elok2 tau ! grafik subjek paling best. . .

buat teman2 aku ! ampa ingat k ! walau ampa ada kat mana sekali pun
jangan lupa kenangan kita ok !
mahirr ! ang jangan lupa tau yang kita penah nanges sebab xley buat freehand ! huhu
lawak an bila ingat balek ! aku akan ingat sampai bila2 . huhu
syahira , fatin , alia ! ampa ingat k !yang kita selalu buka pc cikgu bile tem cikgu xdak
kita buka lagu hindustan kita karok dalam bilik GB . huhu lawak an semua tuh ? huwaa . . rindu2
ampa ingat tau yang kita selalu lepak kat tepi longkang ! tuh kan port kita gosip
kadang2 gosip sampai bunyi loceng rehat pon xmau nek kelas lagi . haha 
buat budak laki kelas aku ! aku xkna lupa yang ampa slalu ngusik aku . .
wajet , paann ! aku ingat k kat blik komputer ampa ngusik aku pasai hantu
haha . . padahal ampa pon takot gak ! ikwan cop ! ampa dah2 la k jadi budak . haha
rahman ! haha ! lepas nie kita xley gaduh dahhh ! aku xleyh nak jadi geng ang berforum dah . .
kita kan slalu debat2 . aku suka da kawan cm ang ! fiza siti,asimah ! aku akan ingat ampa sampai bila2
asimahh ! lepas nie xmau jadi pemalu dah ! jadi mcam geng kami ! geng xtau malu. huhu

buat cikgu2 ! cikgu rosmani , cikgu rosdi , cikgu sofia, ustaz yaakob, cikgu nordin, cikgu jeslinda,sir tan . huhu
cikgu2 la orang paling best yang kami temui ! kami xkan lupa jasa cikgu sampai bila2 . .
huhu cikgu rosmani ! cikgu xley kata dah dekat saya yang saya bawa nasi lemak dua bungkus .cikgu saya anggap mcam mama kami dahh , mama paling best , , haha
cikgu rosdi ! lepas nie xdak perkataan janda dah k . haha . . cikgu jaga perottt . hik2 . .
cikgu sofia ! hah lepas nie xley makan2 dah ngn cikgu dalam bilik seni ! . .
ustaz yaakob ! huhu .lepas nie ! xley nak p surau sek dah ... huhu
cikgu nordin ! haha . . cikgu lepas nie cikgu xley dah aja kami mate sampai marah2 . haha
cikgu jeslinda ! huhu ampun cikgu ! saya dengan geng saya keja main dalam kelas cikgu
sampai cikgu xlarat nak tegur ! tapi kami sayangg cikgu. .
sir tannn ! sir tan paling best ! haha . sir tan t jumpa kat tasik naa . haha . rindu nak dengar prktaan sir tan . . nie olang bodoo nie . haha ! buat modal sir . mimik muka sirr . ahah ! suma lawak rr . .

huh ! sedey nyaaa asa cm nak nanges ! tapi nie la kenangan yang aku xkan lupa dalam hidup !
aku rindu ampa nanti wey . huk2 T_T
k lah sampai sini sja entry aku ! muahh tata semua . i love u

p/s : sori penggunaan aku bagi orang yang lebih tua . .

2 comments:

  1. Congrats! ;p Tp nnti sure rindu skolah.

    ReplyDelete
  2. a.a tuh la adam msti rindu punya laa . .

    ReplyDelete