Tuesday, November 30, 2010

DEMAM SPM ! ! ALAHAI . . .

helloooo semuaaaa ! boley tak ak nk menjerit hari ini ? huh !
apa kona nya kamu nie fiqa ? gila meroyan ke dok xdok nak menjerit ? weeehoo

lantak korang larr nak kata aku gilaa pon . . haha
memang aku nak gila dah pon !
aku la tengah demam SPM ! tudiaa kalau boleyh tulih noh ! eh2 awat hang dok cakap kedah trok nie ? satgi orang xfaham fiqa oii pa ang tulih ! alaa biaq la kat cek ! cek bangga jadi anak kedah ! haha ! pulunnyaa aku ! nie!!!

nak habaq nie aku demam ! perlu ka aku bagitau*..perghhh ! bkn demam spm ja ok ! demam botol2 sekali ?
sampai nak wat exam pon ! xlarat ! macam dok panjat gunung everest cam tuh la aku masa jawab exam !
tudiaa punya tipu . huhu

huhu eh2 jap2 ! "ada ke demam betol2 ? nanti gi tanya doktor ok ! haha
ok2 ! aku pon dah melalut sampai ke texas, kedah ! besa la aku orang kedah!
eh2 texas,kedah ? macam penah dengar jee ??
yo la nyah ! memang ko penah dengar pon! aku tiru Zizan Nin Raja Lawak tu la nyahh oii ! haha :P
yg dalam Shout Awards tu laa ! an2 botol tak ? haha . !
tengok2 korang la nie aku dah melalut lagi ! haha
ok2! now straight to the point ! namow kona2 ok ! ahaks2 ^_^
eh korang pon tau kan budak yang dilahirkan pada tahun 1993 telah didakwa mengambil exam spm !
ada dengar x cita tuh masuk tv ?
ape2 xdengar ?? $&^*^*% .. ayooo ! memang la xdengar aku yg reka !
haha ! wakenabeb !
tak lar an ! aku sekarang dok pikir bila la nak abes exam nie ?


tau dak sebab pa ? sebab aku xmau jadi orang gila dah bila balik dari exam kalut dok baca buku 
untuk esok plakk ! huwaaa ! letih woo ! p tolong apek jual sayur pon xpening cam nie !
exam spm nak kata susah ada la susah ! senang ada la senang ! btw so far so good ! haha
belagak cakap bi*. . xsalah kan ?
korang nak tahu ! exam sejarah aku kan ? perghh susah nak mampoii !


tau dak yang mana aku target tak masuk lansung ! hmm ! meranaaaa !
takot la bila dok pikir result nanti ! hope i can get the best result ! ..hmm pray for me yeaa :)
now ! cuma tinggal 4 paper ja lagi ! campur kertas lukisan ! huhu
aik2 ? apa kena mengena kertas lukisan ! eh tak tahu ka ??
mai sini nak gitau ! aku kan amik seni ! so nanti da exam seni yg lukis2 tu larr !
tapi cuma satu xsabar nak amik ! grafik berkomputer ! yeaa i like this paper ! 
i hope i can get A+ for this paper !! yeaahhh ! chaiyok fiqa chaiyok ! hehe


lepas tuh enjoy arr lepas paper grafik ! xsabarnyaa ! nak g melancong dengan mama !
nak kua dengan kawan ramai ! fuhhh ! best2 !
haha ! ok sampai sini saja lar ! apa2 hal jumpa kat kedai kopi cek siah noh . haha . tata :P

mama saya selalu cakap !
insyaallah along mesti boleh buat exam spm dengan elok !
sayunya dengar mama kata macam tu !
takot mama kecewa je ! tapi along janji tau akan wat yg terbaik !
sayang mama and abah ! i love u . .



3 comments:

  1. nuralynZAKREE : haha nak wt cm na yangg oi ! dugaan ! igt skit nie ujian dr Allah swt ! hehe . . msuk dlm agama aku td ! haha :P

    ReplyDelete