Thursday, December 31, 2009

kenangan manis..

kenangn cnta pertama aku..aku mgnali A dr ak sek rndah ag..kmi brkwan spt biasa..A ni sorg yg nakal cket..dya ska mgusik aku..ak ngn dya bgai anjing dgn kcing smpai ckgu sek pon haru biru dgn kami..hihi..p tu la kan owg kta jgn slalu gadoh la.bnci la dgn owg yg kta xska..nnt lma2 brcnta..cm tuh la hakikatnya yg trjdi kpda ak..di ms ak ngn dya form 1 kmi sma2 team sofbol..ak kalu g practice jew tiap2 ary mst gdoh ngn mamat A ni dlu..dya ni xbeh2 nk knakn aku..dah tuh trok plak tuh..haha..tp dlm diam2 ak ska kt dya,dya pon ska kt aku..p tuh la msg2 ego dgn prsaan msg2..p nk gtau bkn ms practice jew kmi gdoh dlm klas skli pon kdg2 men lempar bku..haha.trok kan..p cm na pon ble time baik..baik plak..huhu..ak ngn dya ni kmana pergi mst da kbtulan..kmna ak p klau xjmpa dya xsah..ak kdg2 smpai nk fed-up la ashk dok tgk mka mamat A ni ja..nk jd crita la..lps rya ms taun 2007 tuh ak brgduh bsr la ngn dya smpai xckp lnsung..slalunya klu kmi gduh pon..sat2 ja japg ok blek..n x lma la..smpai la ae tuh ntah mmp pa x tau A ni anta mesej kt aku..ak pon lyn la..dlm ati sonok gila.haha..p sja ja jual mhal kta xmau kwn..dya pon pujuk la aku..smpai cair jgk la..xsangka ak..mamat A ni romantik jga..huhu..selepas ashik dok mesej ja..sampai tiap2 ary..A pon mnta couple ngn aku.10/11/2007 hari keramat kami..dlm ati sonok sgt.org yg kita ska akhrnya mnjdi milik kita..

ok abes taun 2oo7 naik plak 2008..ok taun ni kira kmi couple la..taun ni la plg bahagia dalam hdup aku..x pnh ag la ak bahagia cm ni..msuk ja dlm kelas kmi xmcm dulu dah ashk gdoh ja..smpai kwan2 aku pon heran dgn kmi berdua..kwan2 aku pon ada la tnya aku ngn dya da pa2 ka??,,ak jwab mna da kwan ja la..sja nk cover t klu kantoi malu la..kawan2 aku,cikgu aku penah kta..p/s: kmu berdua jgn slalu gdoh sy tkot nant kamu berdua bercinta ja..aduh..time tuh malu gila..selepas itu aku jwb blek..p/s: ee tlong cikit cikgu x ingin sya nk bercinta dgn mamat kambing ni..ak pgl dya kmbing..hehe..pas tuh A pon jwb aku lg xingin nk bercinta ngn ang trailer..he like col me trailer..kiki..tgk2 kmi bercinta btol2.pew ag mlu la..mcm2 kmi cover smpai xnk owg tau..akhirnya kwan2 aku jgk tau..apa lagi,xleyh wat pa la..smpai cikgu2 tau..kantoi la..p sonok jgk xpyh dok cover2 dah..bleyh date slalu ja ke sek..haha..msa akhir thun sekolah ada buat rombongn pegi genting highland..apa lagi aku ajk la A p..sonok sgt dpt berjalan2 ngn A di genting..kmana aja kmi jalan berdua..yg peliknye cikgu pon xkta pa.coz tau dah kmi berdua couple..huhu.apa lagi line clear la..haha.tp aku xjalan dua sgt ngn dya..kmi jalan2 ngn kwan kmi jgk..ada masa tuh dya suruh aku tunggu kejap.dya kata nak g bli barang..aku pon tunggu la kat tepi kdai tuh..smbil tgk pemndangan kt genting..mmg best sgt2 la..lepas tu A pon datang la kt aku..korang tahu pa yg dya bli untuk aku???rantai untuk anniversary kmi..ak msa tuh hanya tuhan ja yang tahu btapa bhagianya aku dgn dya...

tahun 2009 taun yg paling sedeyh bg aku..taun ni jga la aku ptus dgn A..p bukan awl tahun la kmi ptus..erm msa awl taun ak kecewa sgt2 kerana x dpat dok kelas skali ngn A..aku menangis la..tp A tetap mmberi sokongan kat aku..dia kata wlau kita xdok klas skali ayang tetap ingat baby..he col me baby ok..hihi...aku pon termakan jgk la dgn kata2 dya tuh..erm kmi couple pon suma keluarga aku ngn dya tau..tapi hubungan kami xberapa baik sejak A masuk pertandingan menari zapin kt sekolah kami..dia msuk pon sbb terpksa..cikgu suruh..sejak2 dia msuk tuh dia ashik sibok ja..tuh yg buat aku jd bara smpai mnta ptus..la ni hbungn aku ng dya dah ptus..


n.................
dah jmpa dah pgnti baru...kiki.

No comments:

Post a Comment